Korduma kippuvad küsimused


Kus mu pakk on?

Paki asukohta saate jälgida: https://expedico.eu/tracking. Kopeerige oma pakinumber (formaadis 1471234567891), mille olete saanud e-maili teel pärast seda kui oleme teie paki töösse võtnud.
Kui pakk on juba Eestisse jõudnud, saate DPD-lt teate, mille kaudu saate jälgida paki teekonda ka DPD iseteeninduses.
               
Kas ma saan paki ümber suunata?

Muidugi saate. Kui soovite paki ümber suunata, oodake teadet (e-mail või SMS) DPD-lt, kus on olemas juhised paki ümbersuunamiseks, nt pakiautomaati.

Mis juhtub kui ma pole kulleri saabumise ajal kodus?

Muretsemiseks pole põhjust – kui paki kohale toimetamine ebaõnnestub, toimetatakse see lähimasse pakiautomaati. Seal hoitakse seda 7 kalendripäeva, mille jooksul saate selle sealt kätte. Kui te ei võta pakki välja eelnimetatud aja jooksul, saadetakse see automaatselt meile tagasi. Aega saab pikendada DPD klienditoe kaudu.

Kuidas toodet ümber vahetada suurema/väiksema numbri v astu?

Toodet on võimalik ümber vahetada 2 järgneval viisil:

1. Täitke ära online vorm ja lisage see pakile, mida soovite tagasada, sealjuures ärge unustage lisada, mille vastu soovite vahetada nign tagastamiseks järgige juhiseid, mille leiate vormi täitmise juurest. Protsess võtab kauem aega, sest pakk peab jõudma tagasi meieni, me vaatame selle üle ning sejärel saadame teile uue toote. Vormi leiate siit: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=EE
2. Kiireim viis paki tagastamiseks on saata tagasi soovimatu toode tagasi, tellides samal ajal uue toote. Kui soovite toote tagastada, täitke ära tagastamise vorm ning järgige sealseid juhiseid: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=EE
Palun lisage vorm tagastatavale pakendile. Niipea kui pakk jõuab tagasi meieni, me vaatame selle üle ning seejärel tagastame raha teie kontole. Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.

Kuidas toodet tagastada?

Kui soovite toote tagastada, täitke ära tagastamise vorm ning järgige sealseid juhiseid: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=EE
Palun lisage vorm tagastatavale pakendile. Niipea kui pakk jõuab tagasi meieni, me vaatame selle üle ning seejärel tagastame raha teie kontole. Toode peab olema pakendatud originaalpakendisse ja ei tohi olla kasutatud.

Me ei tagastada raha posti kaudu. On äärmiselt vajalik et te kirjutate TÄPSE info vormile, mis on vastavuses tellimuse ajal tehtud infoga, vastasel juhul süsteem ei võta teie avaldust vastu.


Kes maksab tagastatava toote eest?

Saatmiskulud tasub saatja, kes toote tagastab. Me ei aktsepteeri lunarahaga tagastatud pakke ja need saadetakse automaatselt teile tagasi.

Mida teha kui toode ei tööta või on kahjustatud?

Meil on tõeliselt kahju, kui olete saanud defektse või mitte-töötava toote. Muidugi saadame teile uue toote kui saadate meile tõendi, et toode on päriselt kahjustatud või ei tööta. Palun täitke ära järgnev vorm, märkige küsimusele toote kahjustatuse kohta “jah”  ning lisage pilt/video. Sellisel juhul ei ole kohustuslik toodet meile tagastada. Niipea kui saame täidetud vormi, saaadame teile asendustoote välja.

Ma ei saanud kõiki tellitud tooteid -osa  tooteid on puudu

Palun kirjutage meile [email protected] ja lisage kirjale pilt saadud toodetest ning pakendist, kus on selgelt näha tellimusleht. Kui tegu on meiepoolse veaga ja me oleme ekslikult saatnud teile mittekomplektse paki, saadame teile otseloomulikult ülejäänud tooted tagant järele esimesel võimalusel. Selle eest teil juurde tasuda ei tule.

Ma sain vale toote

Kirjutage meile aadressil [email protected] ja lisage kirjale pilt saadud toodetest ning pakendist, kus on selgelt näha tellimusleht. Kui me oleme ekslikult teinud pakendamisel vea ja saatnud teile vale toote, saadame teie poolt tellitud õige toote niipea kui võimalik.

Kuidas vormistada tellimust?

Valige toodete kogus, mida soovite tellida, klõpsates 1 tk, 2 tk või 3 tk. Vajutades nupule “Lisa korvi”, lisatakse valitud toode teie ostukorvi. Saate lisada või muuta toodete kogust ostukorvis. Vajutades nupule “Mine maksma”,  liigute edasi ostu sooritamiseni. Sel lehel on vaja sisestada kõik vajalikud andmed tarne jaoks, valida tarne- ja makseviis ning kinnitada ost, klõpsates nupule “Tee tellimus”. Kui tellimus on edukalt esitatud, kuvatakse teade edukalt esitatud tellimuse kohta koos kokkuvõttega tellitud toodetest ja teie andmetest. Saate kinnituse oma e-posti aadressile. Mõnikord on meie sõnumid peidetud ka reklaami- või rämpsposti hulka, seega ärge unustage ka sealt kontrollida. Kui vajate abi tellimuse vormistamisel, oleme saadaval e-posti aadressil [email protected]  . Edukaks tellimuseks vajalikud andmed: Teie aes- ja perekonnanimi , Kohaletoimetamise aadress, Telefoninumber, E-posti aadress. Toode vormistatakse lunarahateenuse makseviisiga.

Kas ma saan maksta kullerile kauba kättesaamisel?

Loomulikult. Olemasolevad makseviisid: Kättesaamisel kullerile, Pangakaart või PayPal. Kui vajate abi tellimuse vormistamisel, kirjutage meile aadressil [email protected] ja me vormistame tellimuse teie eest. Edukaks tellimuseks vajame: Teie aes- ja perekonnanimi , Kohaletoimetamise aadress, Telefoninumber, E-posti aadress, Soovitud toode ning kogus (vajadusel värv). Seljuhul saate tasuda kauba kättesaamisel otse kullerile.