KOHALETOIMETAMINE KOHALE

Kui teie toode on saanud transpordiga kahjustada või seda ei ole teie eeskirjad arvesse võtnud (prinditud või aegunud toode), teavitage meid sellest e -posti aadressil [email protected] 48 aasta jooksul alates tarnimisest

Esimese vastusena oleksite pidanud FIE- st katastroofist mööda sõitma, et saaksite meile saata fotod pakist (kleebisega) ja kõikidest edasi antud toodetest, millel tekkinud kahju/kahju on ebaoluline.

Teie kaebust käsitletakse esmajärjekorras ja oleme teile ebatavalisel viisil tänulikud.

TOOTE VÕI TAGATISE ASSIGNEERING

Kui olete toote juhendi esitanud ja leiate, et see on heas korras, kirjutage meile [email protected] .

Esimese vastusena oleksite pidanud FIE- st katastroofist mööda sõitma, nii et kui saadate meile videoklipi, millel on silmatorkamatu, et toode ei jaga (seade on sisestatud, täidetud, seotud jne) .

Kui karjääre ei õnnestunud videoga tõestada, siis pigem paluks teil toode üle kontrollida ja seejärel meie kaebuste osakonnas üle vaadata. Saatekulud on saatja kanda, postitellimusi me vastu ei võta.

VAIDLUSED

Kui teil on meie toote või teenuse kohta kaebus ja te ei saa lahendusest teada, kui lahendus ei saavuta mõistlikku kokkulepet, saate oma kaebuse suunata Euroopa vaidluste lahendamise platvormi kaudu vaidluste lahendamise komiteele https:// ec.europa.eu / tarbijad / odr /

VÕIMALUS MÄÄRATA NÕUDED, MIS VASTAVAD KÕIGILE EELKOOLTINGIMUSTELE.

Küpsise üldtingimused saate hõlpsalt üle võtta lehe allosas.